نحوه ورود به سیستم و شروع تجارت در Poloniex
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

اعلامیه به اتمام به روزرسانی و تعمیر و نگهداری چنگال سخت QTUM ، ما به روزرسانی و تعمیر و نگهداری چنگال سخت QTUM را انجام داده ایم. با تشکر از شما برای استفاده مداوم شما برای Poloniex!

اعلامیه در مورد راه اندازی سیستم معاملاتی جدید Poloniex Poloniex به طور رسمی سیستم معاملاتی جدید خود را در تاریخ 1 اوت 2022 راه اندازی کرد ، که تجربه ای سریعتر ، پایدار و نرم تر را ارائه می دهد. همه کاربران از این کار استقبال می کنند.

سرعت: سرعت تطبیق سفارش 30 برابر افزایش یافته و TPs افزایش یافته است و 10 برابر افزایش یافته است و تاخیر 5 برابر کاهش یافته است. پایداری: معماری میکروسرویس و استقرار خوشه ای تحمل فاجعه بالا را امکان پذیر می کند. قابلیت استفاده: توابع سفارش تازه اضافه شده و نمودار شمعدانی بهینه شده. از یک تجربه معاملاتی سریع ، پایدار و صاف لذت ببرید!

با آماده سازی برای نگهداری در 30 دقیقه ، Poloniex در آماده سازی برای راه اندازی سیستم معاملاتی جدید ما ، سپرده ها و برداشت ها را مکث می کند. در تاریخ 31 ژوئیه 2022 22:00 (UTC) سپرده و برداشت غیرفعال خواهد شد. در اول اوت 2022 00:00 (UTC) وب سایت اصلی به حالت نگهداری می رود. حدود 10 ساعت طول کشید

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

اطلاع از حذف جفت های معاملاتی برای ایجاد عمق بازار سالم و تجربه بهتر ، Poloniex در نظر دارد جفت های معاملات زیر را در 10 آگوست 2022 ، ساعت 10:00 (UTC) حذف کند.

BTC/USDJ ، TRX/USDJ ، BTT/USDJ ، BTC/DAI ، ETH/DAI ، BTC/PAX ، ETH/PAX

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

استقبال از سیستم معاملاتی جدید Poloniex Poloniex یک سیستم معاملاتی جدید را در تاریخ 1 اوت 2022 راه اندازی می کند. ما سیستم میراث Poloniex را به سیستم معاملات جدید مهاجرت خواهیم کرد و در تاریخ 31 ژوئیه 2022 22:00 سپرده و برداشت و برداشت غیرفعال خواهد شد. در اول اوت 2022 00:00 (UTC) وب سایت اصلی به حالت نگهداری می رود. حدود 10 ساعت طول کشید

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

اعلامیه در مورد ارتقاء و تعمیر و نگهداری Hard Fork Qtum Poloniex QTUM Hard Fork را از ساعت 13 بعد از ظهر در تاریخ 31 ژوئیه 2022 (UTC) انجام می دهد تا تجربه معاملاتی ما را افزایش دهد. از همکاری و درک شما سپاسگزاریم!

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

DELISTIONS BULK دارایی در تاریخ 27 ژوئیه 2022 به عنوان بخشی از تلاش های مداوم تیم Poloniex برای بهبود عملکرد مبادله و بهتر خدمت به مشتریان. ما تصمیم گرفتیم با حذف برخی از دارایی های Poloniex به جلو حرکت کنیم.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

DELISTIONS BULK دارایی 25 ژوئیه 2022 به عنوان بخشی از تلاش های مداوم تیم Poloniex برای بهبود عملکرد مبادله و بهتر خدمت به مشتریان. ما تصمیم گرفتیم با حذف برخی از دارایی های Poloniex به جلو حرکت کنیم.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

اعلامیه به اتمام به روزرسانی و تعمیر و نگهداری مهاجرت شبکه Neo & Gas N3 ، ما به روزرسانی و نگهداری مهاجرت شبکه Neo & Gas N3 را به اتمام رسانده ایم. با تشکر از شما برای استفاده مداوم از Poloniex!

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید!

و غیره در لیست آتی لیست هدیه: کارهای کامل برای برنده شدن 20،000 USDT! ما در حال راه اندازی این "ETC FUTURES LIST LISTEDION FIVEAWAY" هستیم: وظایف کامل برای برنده شدن 20،000 USDT! "برای جشن گرفتن لیست رسمی قرارداد دائمی USDT کلاسیک Ethereum Classic (ETC) در Poloniex. بیا و جوایز را برنده! برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!

اتریوم کلاسیک (و غیره) آینده دائمی اکنون برای معاملات و غیره باز است و در حال حاضر به صورت زنده در Poloniex زندگی می کند! حداکثر اهرم 20 برابر برای معامله گران سطح 1 و سطح 2 ما. تجارت و غیره آینده دائمی اکنون!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده دائمی Ethereum Classic (و غیره) اینجا را کلیک کنید

اعلامیه توسعه دوم در مورد ارتقاء مهاجرت شبکه Neo & Gas N3 Neo & Maintenance Neo & Gas N3 به روزرسانی و نگهداری از مهاجرت شبکه زمان طولانی تر از آنچه انتظار می رود انجام شود ، طول می کشد. تعمیر و نگهداری مداوم برای مهاجرت شبکه Neo & Gas N3 تقریباً 7 روز تا 22 ژوئیه 2022 تمدید خواهد شد. با عرض پوزش برای هرگونه ناراحتی برای شما! از حمایت و درک شما متشکریم!

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

تجارت کامل فعال شده: Bitkub Coin (Kub) Kub اکنون زنده است! KUB سپرده ، تجارت KUB/USDT و KUB/USDD اکنون!

اعلامیه به اتمام به روزرسانی OGN و تعمیر و نگهداری ما ارتقاء و نگهداری OGN را تکمیل کرده ایم. با تشکر از شما برای استفاده مداوم از Poloniex!

لیست جدید: Bitkub Coin (KUB) ما از استقبال Kub به Poloniex خوشحالیم! کیف پول باز است و می توانید واریز KUB را به حساب Poloniex خود شروع کنید. معاملات کامل برای KUB با جفت معاملات USDT و USDD: KUB/USDT و KUB/USDD در ساعت 06:00 AM UTC امروز فعال می شود. درباره KUB بیشتر بدانید

اعلامیه به اتمام به روزرسانی و تعمیر و نگهداری چنگال سخت QTUM ، ما به روزرسانی و تعمیر و نگهداری چنگال سخت QTUM را انجام داده ایم. با تشکر از شما برای استفاده مداوم شما برای Poloniex!




:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: